Feeds RSS
Feeds RSS

Saturday, February 19, 2011

sad in deep of my broken heart..


mesti korg ingt nie gmbr aku time kcik kan.. OF COURSE TAK..hehe..hmmm..suddenly i'm sooo sad nak tnggal kan all people n things that i <3 (version fb hahahaha)..actually the story is een cuti 4 only 1 weeks and 4 days 4 my mid sem break..kjap je kan..ayoyo~malang nye nsb hehe..tp nak wat cmne..esok dh nak g airport nak blik u blik..hmm...rase mcm seriously sumpah over gllerrr hehe x nak je blik semule..pressure n stress akan melanda hoho..pling sdh tnggal kn my beloved family hmmm..will be missing them sooooooooo much..btw,cuti nie mmg my family bnyak dh wat smthng yg special 4 me..especially my fav foodsssssss aww~ mark the sssss tu tndenye mmg bnyak la hahahhaa..x tau nak dscrbe cmne cuti nie cuz ITS SOOOOOOOOOO SPECIAL..now mark the o pulak ehehe..its ok then..i hope i can handle this feeling.. =(

0 comments:

Post a Comment

Saturday, February 19, 2011

sad in deep of my broken heart..

Posted by Farah Fadzreen at 9:58:00 AM

mesti korg ingt nie gmbr aku time kcik kan.. OF COURSE TAK..hehe..hmmm..suddenly i'm sooo sad nak tnggal kan all people n things that i <3 (version fb hahahaha)..actually the story is een cuti 4 only 1 weeks and 4 days 4 my mid sem break..kjap je kan..ayoyo~malang nye nsb hehe..tp nak wat cmne..esok dh nak g airport nak blik u blik..hmm...rase mcm seriously sumpah over gllerrr hehe x nak je blik semule..pressure n stress akan melanda hoho..pling sdh tnggal kn my beloved family hmmm..will be missing them sooooooooo much..btw,cuti nie mmg my family bnyak dh wat smthng yg special 4 me..especially my fav foodsssssss aww~ mark the sssss tu tndenye mmg bnyak la hahahhaa..x tau nak dscrbe cmne cuti nie cuz ITS SOOOOOOOOOO SPECIAL..now mark the o pulak ehehe..its ok then..i hope i can handle this feeling.. =(

0 comments on "sad in deep of my broken heart.."

Post a Comment